Werkweek 9, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu Werkweek 9, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu

Werkweek 9, Killarney Ireland

Door: Roy van der Horn

Blijf op de hoogte en volg Roy

08 April 2013 | Ierland, Killarney

We zitten hier nu 9 weken en het wordt steeds duidelijker dat niet iedereen met elkaar kan opschieten.
Ik heb de afgelopen Front-Office dagen steeds vaker ergernissen aan een collega gehad en dat was anders om ook.
En natuurlijk had ik weer de mazzel dat ik elke dag met haar stond!

Vrijdag en Zaterdag stonden we weer in de conferentie zaal en hebben we weer 2 bruiloften verzorgt!

De 1ste bruiloft stond ik weer op de toptafel en was alles dus lekker rustig.
De 2de bruiloft was de eerste bruiloft waar ik niet op de toptafel stond en dat was gelijk aanpoten.

Ik stond samen met iemand die zelf eten en drinken belangrijker vond dan helpen op 33 man.
Qua werk was het te doen maar onze tafels waren ook nog helemaal achterin de zaal.

Het resultaat hiervan was dus dat op een gegeven moment Jorn mij is gaan helpen en de rest stond te eten.

Aangezien Jorn zondag om 8 uur moest beginnen zijn we in plaats van zaterdag maar zondag opstap gegaan!!

Het verslag is een dag te laat maar dat had te maken met de storing van gister op deze site!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roy

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 14571

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Killarney, Ireland

Landen bezocht: