Werkweek 12, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu Werkweek 12, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu

Werkweek 12, Killarney Ireland

Door: Roy van der Horn

Blijf op de hoogte en volg Roy

30 April 2013 | Ierland, Killarney

Deze week was weer iets leuker maar toch niet super veel gedaan.
We hebben deze week bijna alleen maar in de conferentie zaal gestaan of meegelopen met de Porters.

Ook moest in bijspringen in de bar en dat is natuurlijk nooit verkeerd.

Deze week bestond dus meer uit fysiek werk, verantwoordelijkheid en onderling ouwehoeren.
We hebben de conferentiezaal moeten ombouwen tot een showroom om potentiële gasten te trekken.
Bij deze gebeuren kreeg ik de eindverantwoordelijkheid dat de hele zaal super strak stond en er geen kleine foutjes meer waren.

Vervolgens mocht ik met de grote managers in het hotel meelopen om te kijken hoe zij de zalen en het hotel probeerde te verkopen en gasten binnen te trekken.

Dit was dus een stuk leerzamer dan afgelopen weken en in onze vrije tijd hebben Jorn en ik geprobeerd een normaal vis plekje te vinden want je moet toch wat!

Dit is alleen niet echt gelukt.

Volgende week gaan we met het personeel op een tour dus dat zal vast lachen worden.