Werkweek 13, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu Werkweek 13, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu

Werkweek 13, Killarney Ireland

Door: Roy van der Horn

Blijf op de hoogte en volg Roy

06 Mei 2013 | Ierland, Killarney

Deze week zijn we op de Ring of Kerry geweest en was verrassend leuk.
Het was de tweede keer maar was toch anders.

De trip was redelijk moeizaam maar we zijn als kleine wijziging naar een chocolade fabriek geweest en hebben chocolade lolly’s gemaakt.
Vervolgens zijn we ergens gaan lunchen en daar kwamen de eerste dranken al tevoorschijn.
Hoe meer drank er in kwam hoe gezelliger het personeel werd.

Deze dag hebben we toch nog maar afgesloten met een groepje van 6 personen en zijn we met paardenkaren het National Park in gegaan.
Toen dit klaar was zijn we nog met zijn 6en uit eten geweest en opstap geweest in een echte Ierse pub met mooie whisky’s en brandy ‘s

De volgende dagen moest er weer gewerkt worden.
Dit was weer als van ouds en ging redelijk langzaam.
Gelukkig hebben we ook in de conferentie zaal moeten werken wat altijd snel voorbij lijkt te gaan dan receptie.

Vrijdag kregen we ook te horen dat we weer moesten verhuizen en dit keer in een huisje met 3 fransen.
Ze lopen ook stage hier maar dan in de keuken.

Zaterdag kwam de familie van Jorn aan in Ierland en hebben daar de hele dag mee op getrokken.

Het plan voor vandaag is een beetje sporten denk ik!!