Werkweek 10, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu Werkweek 10, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu

Werkweek 10, Killarney Ireland

Door: Roy van der Horn

Blijf op de hoogte en volg Roy

30 April 2013 | Ierland, Killarney

De weken worden steeds saaier en dat is ook de reden dat ik helemaal geen zin had om deze verslagen te maken.

Het werk wordt eentoniger en de dagen duren steeds langer.

Het enige wat wel leuk was dat de manager ons meenamen voor een tour door een natuur gebied!
Het weer was minder maar daar merkte je niet veel van.

Toen de trip afgelopen was werden we onverwachts meegenomen voor een lunch met veel grote namen in Killarney.
Dit was een bijeenkomst om te praten over Killarney en de voortgangen.

De dag erna zijn we met diezelfde managers naar een benefit dans voorstelling geweest voor de Paralympics opgevoerd door Frans en Ierse studenten.

De rest van de week ver liep heel rustig!

Meer valt er ook niet te schrijven over deze week dus dan weten jullie wel hoe saai het was.