Werkweek 2, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu Werkweek 2, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu

Werkweek 2, Killarney Ireland

Door: Roy van der Horn

Blijf op de hoogte en volg Roy

17 Februari 2013 | Ierland, Killarney

Werkweek 2 was een saai weekje.
We hebben alleen achter de front office gestaan en dat is toch niet echt ons ding.
Ook was het een ontzettende rustige week.
Deze week waren er echter geen misverstanden of miscommunicaties.

We hebben heel veel informatie gekregen, eigenlijk iets te veel om er ook echt wat mee te kunnen doen.
Wel krijgen we de indruk dat ze niet hadden verwacht dat we alles zo snel onder de knie hebben.

Deze week is werk ook het enige wat we hebben gedaan op het stappen van gister avond na!!

Dit verslag zal dus ook niet zo lang zijn als de vorige maar er is ook niets meer te vertellen.

Hopelijk volgende week zondag een wat langer verslag met meer gebeurtenissen.

• 18 Februari 2013 - 01:17

Kitty:

hoi jammer dat het rustig is ,maar jullie zijn te vlug ,haha toch gek he,dus wat langzamer.!!!!!! maar verder nog wel leuk,de kou gaat hier weer wat weg ,weet niet voor hoelang,hoop dat het niet weer gaat vriezen hier.we wachten weer af van je derde week,hoop dat je wat meer beleefd,gr van opa en van mij xx