Werkweek 4, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu Werkweek 4, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu

Werkweek 4, Killarney Ireland

Door: Roy van der Horn

Blijf op de hoogte en volg Roy

03 Maart 2013 | Ierland, Killarney

Werkweek 4 was voor mij een een mindere week!!
Ik voelde me niet zo fit maar wilde wel gewoon door werken.
Ik had nog 2 dagen Front Office en 1 dag banqueting te gaan en dacht daarna op mijn vrije dagen wel uit te kunnen zieken.
Na nog een avond nog mee gelopen te hebben in de banqueting ging het mis.

Het wakker worden de dag erna was minder.
Steken naast het hart en een arm de het bijna niet deed, was het wel zo slim om toch even een dokter op te zoeken (op advies van de medewerkers).
Eenmaal bij de dokter werd het snel duidelijk dat ik een virus had op gelopen en een ontsteking in me keel en borstkas.

Weer terug op het hotel en het verhaal verteld te hebben waren de collega's zeer zorgzaam en 3 dagen rust verplicht.

Dit was minder en dodelijk saai!!!!

Na eindelijk weer beter te zijn konden we het niet laten om even opstap te gaan!! (zaterdags ritueel).
Dit was net als elke avond prima te doen!!

Vandaag dachten we even lekker uit te kunnen slapen maar dat ging niet door.
Een telefoontje van onze praktijkbegeleider maakte ons wakker en er werd ons verteld dat het hotel vol zit en we moeten verhuizen.

Nu hebben we voor een week een appartement met 3 slaapkamers, keuken, 2 badkamers en een boven verdieping met een mega tv, 3 banken en een kleine open haard!!

Het enige nadeel is dat er geen internet dus het enige contact dat we met Nederland kunnen leggen is in onze pauzes of in de bar!

Net als gewoonlijk volgende week zondag weer een klein verslagje!!