Werkweek 7, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu Werkweek 7, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu

Werkweek 7, Killarney Ireland

Door: Roy van der Horn

Blijf op de hoogte en volg Roy

27 Maart 2013 | Ierland, Killarney

Maandag tot/met Donderdag:

Dit waren weer verschrikkelijk saaie dagen.
We hebben alleen maar receptie gestaan en het was er rustig!
Dit zorgde er dus voor dat je je al snel verveelde en onzinnige dingen ging doen.

Wel hebben we onze eerste evaluatie van de manager gekregen en die is naar mijn menig best positief.
Over sommige dingen is ze zelf meer tevreden dan ik zelf.

Ook heb ik deze dagen gezocht naar dingen die te doen waren in het weekend want mijn moeder, "broertje" en Grietsje kwamen voor een weekend naar Ierland.
Dit was gelijk ook het slechtste weekend dat ze hadden kunnen kiezen qua weer.

Om nog even te kunnen genieten van de vrijheid (sorry dames) zijn Jorn en ik nog maar even opstap geweest en ook daar was het redelijk rustig maar goed genoeg om een feestje te bouwen.

Vrijdag:

Dit was voor ons een redelijk vroeg dagje.
Dit kwam ook doordat we opstap waren geweest maar er moest geld worden gehaald in het hotel en om 2 uur was het zo ver en hebben Jorn en ik ons naar het station gesleept.

De trein kwam aan maar 5 minuten lang nog niet te bekennen door de meute jankende dansertjes.
Vervolgens kwam Grietsje uit de trein gestormd en vervolgens ook me moeder en als verrassing in plaats van me broertje Simone.

Na de dames de kamers en de B&B laten zien te hebben, zijn we naar de supermarkt gegaan om eten en drinken voor de dag erna te halen.
Daarna zijn we met zijn allen uiteten geweest in het Killarney Plaza Hotel.
Omdat de dames een pittige rit hebben gehad was het al vroeg bedtijd.

Zaterdag:

Na het ontbijt in de B&B van me moeder moesten er plannen worden gemaakt voor het weekend.
Aangezien de jongens nu in de minderheid waren werd het dus shoppen.
Hier hebben de dames dus ook gebruik van gemaakt en zijn we dus de HELE dag in het centrum geweest.
'S middags hebben we nog een hapje gedaan in een Rock 'N Roll restaurant en vervolgens weer terug naar het hotel.

Jorn en ik hebben mooi een filmpje gekeken en Simone en Grietsje zijn de sauna in gedoken.

Als avond eten weer in het Killarney Plaza Hotel beland maar wel in de bar.
Het eten was goed en je kon zelfs van de grond eten (JORN).

Na het eten hebben we de avond afgesloten in het Grand Hotel wat een Ierse pub en night club in 1 is.
Het was niet een gebruikelijke avond maar dit keer waren het de dames die er een feestje van maakte.

Zondag:

Vandaag stond de Ring of Kerry op de planning.
Dit is een bus tour die de hele dag duurt en door een groot natuurgebied in Kerry loopt.
Het was mooi om te zien maar wel ontzettend koud!!!

Om 5 uur weer terug in het stadje en gelijk maar gaan eten.
Dit keer in de pizzeria Milano waar de keuken staf er bij liep als ontsnapte criminelen.
Ondanks dat was het super lekker en nog een afzakkertje gedaan in ons dart pubje.

Maandag:

Deze dag moest ik gewoon werken en stond om 8 uur al weer achter de Front-Office.
Rond half 12 zijn de dames weer op de trein gestapt en ging het Ierse leventje hier weer door.

Dit bezoek was super en gaf ons ook weer een beetje vakantie gevoel.
Een super verrassing en een leuk weekend.




  • 27 Maart 2013 - 22:25

    Grietsje:

    "vind ik leuk" top weekend gehad met z'n allen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roy

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 14571

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Killarney, Ireland

Landen bezocht: