Werkweek 6, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu Werkweek 6, Killarney Ireland - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Roy Horn - WaarBenJij.nu

Werkweek 6, Killarney Ireland

Door: Roy van der Horn

Blijf op de hoogte en volg Roy

20 Maart 2013 | Ierland, Killarney

Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag:

Deze week zal iets anders gaan doordat we het grootste deel van de week mee moeten lopen met de portieren.
Zij zorgen ervoor dat het hotel strak staat en de zalen klaar worden gezet.

Maandag kregen we de meest saaie klusjes als zalen stofzuiger, afval opruimen en schoonmaken.
Langzamerhand mochten we veel meer doen!

Deze week beviel de portieren wel goed denk ik want zelf onze vrije dagen werden we gevraagd of we ze wilden helpen in plaats van de gebruikelijke jongens.

Vrijdag:

Dit was weer de meest saaie dag uit de week.
Dit was een front-office dag met te veel personeel.
Dit zorgde er dus voor dat ik eigenlijk 7,5 uur stond te wachten tot ik weer weg kon.
Ik heb hier dus ook helemaal niets hoeven/kunnen doen.

Zaterdag:

Deze dag hadden we weer een bruiloft en daar moest nog genoeg worden gedaan.
Deze dag was dan ook weer een split shift.
’s Ochtends hebben het meeste moeten opdekken en het alle linten om alle 320 stoelen moeten knopen.

De avond bestond weer uit bedienen en ging weer zoals altijd totaal anders dan in Nederland.

Wel weer op de top tafel en dit voor de 3de keer!!

Ook deze zaterdag weer de traditie in stand gehouden en er weer een feestje van gemaakt.

Zondag:

Dit was een rustig dagje en toch vergeten dit verslag te typen.
Maar beter laat dan nooit!!